Fontos hírek

Rántott csirkemell másként - kalóriaszegényen is finom!

Rántott csirkemell másként – kalóriaszegényen is finom!


Készíthetsz ropogós és mennyeien ízletes rántott csirkét anélkül is, hogy fél liter olajat elhasználnál a sütéshez, és egy órát ott állnál a gáz mellett. Ez a változat azonkívül, hogy kényelmesebb az elkészítése a hagyományos rántott husinál, még alakbarátabb is! Lássuk-lássuk!

Nálunk a rántott csirkemell a kaják netovábbja, nem miattam, hanem a férjem miatt. A probléma csak az, hogy én nem nagyon szeretem elkészíteni… Ennek köszönhetően azonban mindig próbálok újítani, különböző változatok után kutatni a neten. Most például ezt a verziót fogjuk tesztelni, már a recepttől is összefut a nyál a számban:

Hozzávalók:

  • pici olaj
  • 3 evőkanál mustár
  • 1 nagy tojás
  • 1/2 evőkanál füstölt paprika
  • 1 1/4 db bőr nélküli, csont nélküli csirkemell vagy csirkecomb
  • 1 1/4 csésze panko morzsa
  • 1/2 evőkanál só
  • Bármilyen saláta köretnek

Elkészítés

Sózd be a húst, és hagyd egy kicsit állni. Kend ki a tepsit vékonyan olajjal. Keverd össze a mustárt, a tojást és a füstölt piros paprikát. Mártsd a húst a tojásos keverékbe, majd forgasd meg a morzsában. Ezután tedd a tepsire. Kicsit kenegesd meg a hús tetejét is olajjal, majd süsd 165 fokon, amíg aranybarna nem lesz mindkét oldala.

Tálald salátával!

Jó étvágyat!